środa, 25 stycznia 2017

Dawno mnie nie było! :(

Witajcie, dawno mnie nie było co? Tak bo blog jest zawieszony (na jakiś czas) co prawda trochę czasu już minęło! Przepraszam, że zaniedbałam bloga, ale te problemy i odejście Wykorkowanej! Wszystko mi się pomieszało i odechciało mi się tego bloga prowadzić :( . Uznałam, że muszę się jakoś wziąć za to wszystko! No więc wracam na jakiś czas... Dlaczego tylko na jakiś czas? Mianowicie mam szkołę dużo nauki na sprawdziany i ta praca domowa... Nie mam czasu na pogodzenie tych dwóch rzeczy... Chcę się dobrze uczyć i wolne chwilę poświęcam na naukę i czytanie moich ulubionych książek (nie bierzcie mnie za kujona), ale taka  jest prawda. Nie zawsze mam czas! Chciałam prowadzenie bloga zamienić w taką przyjemność, a nie obowiązek... Więc kiedy mam ochotę to piszę! Jestem też wam coś winna...
KONKURS! 
Nie teraz nie zrobię konkursu ale za kilka dni! Obiecuję! 
Jest to post bardzo ważny dla mnie. Mam nadzieję, że nie poddaliście się i czytacie do tego momentu...
I mam nadzieję, że go przeczytaliście! Chociaż wątpię, ponieważ zaniedbałam bloga i nikt już na niego nie wchodzi... ale to tylko i wyłącznie moja wina. 
Czekajcie bo już nie długo konkurs i wprawimy w ruch BLOGA! 
REWOLUCJA!
CZEKAJCIE BO JUŻ NIEDŁUGO WIELKA REWOLUCJA BLOGA!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz